Gavl på bygning delvist faldet sammen – Ingen er kommet til skade
Kl. 7:15 fik Assens Kommune en melding fra deres entreprenør om, at gavlen på den bygning, som de er ved at renovere på Tommerup Skole, var faldet delvis sammen.
På grund af renoveringen har bygningen ikke været i brug til undervisning. Bygningen stod derfor tom og har været afspærret.
Da hændelsen fandt sted, var der to medarbejdere til stede fra Entreprenørvirksomheden Myllerup, som udfører renoveringen. Ingen er kommet til skade.
En lang række fagfolk blev straks tilkaldt til stedet, og der blev omgående lagt en plan for at stabilisere og sikre bygningen. Det arbejde er nu fuld i gang.
Der er desuden opsat ekstra afspærring, så børn, voksne og andre forbipasserende ikke kan komme i nærheden af området.
